Lär känna mig

2012
Har du gråtit? jaa
Har du skrattat? absolutly
Har du sovit i tält? Nej
Har du sovit under bar himmel? Nej
Har du varit på Gröna Lund? ja för jag hade guldkort
Har du varit på Liseberg? Nej
Har du varit i en annan stad? Ja

Dina vänner under 2012:
Har en vän sökt tröst hos dig? Jaa
Har du sökt tröst hos en vän? Jaa
Har du sovit över hos en vän? yess
Har du varit kär i en vän? Jaa
Har du fått mer en fem nya vänner under året? japp
 

Denna månad:
Har du varit kär? jaa
Har du pussat någon? yes
Har du kramat någon? Haha ja
Har du skrattat? haha mycket
Har du gråtit? Nej
Har du varit glad? Yees
Har du varit ledsen? Nej

När:
Grät du senast? jag kommer inte ihåg
Skrattade du senast? 10 min sen
Duschade du senast? igår
Lyssnade du på musik senast? några minuter sen
Hade du kul senast? jaaaaaaaaa

Vem:
Kramade du senast? isabell
Pratade du i telefon med senast? min mamma
Fick du sms av senast? från helena (tränare)

Dig:
Heter? Demi Korte Hernandez Martin
När fyller du år? 11 febuary
Tycker du om någon just nu? nope
Gröna eller röda äpplen? gröna
Vilken tid gick du upp idag? kl 7:00
Har du sovit i din egna säng inatt? nope
Har du sovit ensam inatt? Nope
Hur svarar du i telefon? halå
Vad ska du göra ikväll? Jag jonna och nora ska kolla på Gossip Girl
Vad ska du göra imorgon? jag ska till skolan och sen träning
Vad vill du bli när du blir stor? I DONT KNOW
Var vill du bo när du blir stor? Sverige eller Brazilien

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? Resa, åka till afrika och ge dom en slant osv
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej värkligen inte
Vill du gifta dig? Jaaa
Vill du ha barn? Yes
Solar du ofta? Inte solarium men annars
Är du bra på att laga mat? jag är bäst
Gillar du att dansa? Självklart!
Hur vig är du? hyfsat
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry
Tror du på ett liv efter döden? om man blir ett djur så jaa
Är du morgon eller kvällsmänniska? Vet inte
Vilken ögonfärg har du? Bruun 
Vilka hårfärger har du haft? Rosa,rött,blått,mörkblått,svart,blonda slingor och vinrött 
Brukar du bädda sängen? ibland
Vad var det senaste du sa? senaste jag sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback