Dom bästa

Idag är det nyår omg fett snabbt 2012 har gått det var typ somma för en vecka sen haha men nu så sitter vi tjejer och snackar tjej snack om ni läser detta så betyder ni väldigt mycket för mig ni finns alltid där och jag kommer alltis finnas där för er älskar er
Estelle min älskling
Elina min och allas glädjespridare älskar dig
Aleksandra min aleksitos love you 
Nora min fina älskar dig
Isabella my twini and alwase will be
Izabella min prinssesa love u
Jonna oj liten bild men älskar dig min fina puss
 

Kommentarer
Nora! säger:

Awww love u tooo bebiiis

Svar: <3
Demikorte

2012-12-31 | 01:31:58
Estelle säger:

Loveuuuu, du betyder sjukt mycket Demi älskling! Kommer alltid finnas för dig med, min dörr 'är alltid öppen för dig. Puss <3

Svar: love you tack och jag finns alltid för dig det vet du
Demikorte

2012-12-31 | 12:17:08
Bloggadress: http://estellewilma.blogg.se
Aleksandra säger:

Älskar dig ås mycket <3

Svar: i love you more <3
Demikorte

2013-01-06 | 03:42:40
Bloggadress: http://aleksboskovic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback