Sommar

Hej alla jag har nyss ätit fruktost.
Men i sommar kommer jag kanske åka till Bali hoppas det men i så fall kommer jag vara där hela sommar lovet.
Det kommmer bli fett skönt för att om jag ska till bali kommer jag börja åka en vecka innan vi har slutat så jag kommer missa en veacka skolan så himmla glad för då har jag längre sommarlov än dom andra.
Det dåliga är att jag kommer inte vara i sverige i sommaren och det är då man vill vara i sverige.
Nej jag kanske inte kommer kunna komma till UNG-08 om jag inte kommer kunna då kommer jag döda mig själv på riktigt jag har längtat till UNG-08 hela vintern och sen får jag red på att jag kommer kanske missa FAN!!!
Idag ska jag hem men inte så tidigt jag måste dra puss puss :love:
sista bilden är ett ö i indonesien som heter Gili trawangan finaste vattnet :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback