Slagg hos joseffina

Hej alla idag ska jag slagga hos joseffina och vi ska ha mys kväll. Förlåt att jag har inte bloggat på länge men jag har haft fullt.
Nu så har jag fotboll träning på måndagar,onsdagar och torsdagar fast torsdagarna så är det typ en speciell träning med en annan kille han är skit bra han heter osana tror jag.
Hahhaha idag så skulle jag till ica med joseffina och sen så såg vi några killar det var skit pinsamt för att en av killarna känner jag och han hette typ antonio då sa jag till joseffina att jag kände honom men hon trodde inte på mig då hörde hon att dom skrek antonio det var skit pinsamt det låter inte så men om man skulle vara där då kommer man förstå.
Iallafal i sommar kommmer jag åka till bali men jag måste vara där hela sommar lovet.
Det är fett konstigt alla reser bort när det är varmt och soligt i sverige och man kommer tillbaka när det är sämsta vädret man vill ju vara här när det är fint väder :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback