Shoo

Hej hej
Nu så är jag hos min kompis Joseffina och Ayesha är också här :)
Idag mötte jag och Ayesha upp Christi och vi gick till Kvartesgården här i dalen.
Men nu så är det bara jag och Ayesha och Joseffina och vi tar massa bilder hihi knasiga bilder.
Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra jag vet inte om jag ska sova över här igen eller så åker jag hem.
Som ni ser så har jag bytt design men jag kan inte lägga upp en bild på mig på headern jag vet inte varför det funkar inte men det var några bilder från när jag laddade ner designen så var det några bilder men det får vara så jag har ju en bild på min profil.
Nästan hela natten igår så fixade jag bloggen och hela morgonen idag men nu så orkar jag inte byta:)
Ska dra puss <3
image description
image description
image description

Kommentarer
Sofia säger:

HAHAHAHA Ayesha jag dog på dom bildenar där du syns i bakgrunden!

2012-04-13 | 18:31:53
ayesha säger:

hahahahhahahahah soffi :*

2012-04-13 | 20:40:57
Bloggadress: http://aayeshaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback