Fick pengar :)

Min moster är så snäll jag noppade hennes ögonbryn och fick hundra spänn och hon sa att hon skulle ge mig hundra spänn varje gång jag noppar hennes ögonbryn.
Idag så har jag kollat på tv och köpt tuggummi.
Just nu kollar jag på Made på MTV och det är en tjej som vill bli sångerska och har lite problem med hennes öron hon hör inte så bra och hon fick höraparat osv.
Imorgon ska jag till Dalen och träffa min kompis och hennes syster som jag inte har sett på jätte länge så jag längtar lite nu ska jag äta lite har inte ätit på hela dagen.
puss och kram

Kommentarer
jag är en kille säger:

snyggg

2012-04-11 | 22:58:19
Mathias säger:

noppa ögonbryn vad är det ..hahaha:P

2012-04-14 | 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback