Diskat

Hej alla!!
Jag har nyss diskat färdigt :thumbup:
Jag brukar aldrig vilja diska men nu när alla är tröta och jag aldrig diskar tänkte jag att jag skulle diska hahah men det gick bra iallafall förutom att jag blev lite blöt.
Nu så är jag hemma för att jag ska ha fotbolls match så jag kunde inte sova över så jag åkte hem men jag är lite glag att jag åkte hem har inte varit hemma i ett tag.
Jag blev fett sugen på glass.
Min mamma och min store bror typ bråkar fett jobbig för att vi bor i en etta och vi är 5 personer så man stör sig på alla.
Nu så ska jag softa och kanske kolla lite på tv :)
puss :love:

Kommentarer
Mathias säger:

haha kul att Diska <3

2012-04-14 | 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback