Solar badar ute och grillar brittney spiers har rakat sin frilla!

Hej!
Det blir en korte inllägg för att jag ska duscha.
men idag så solade jag med Elina och Bella på långholmen och vi var där i typ 3-4 timmar solen var starkt.
Sen gick vi till Tanto och mötte upp Leon och någon annan kille och vi badade lite iskallt vatten men we made it.
Det blev fett kallt så jag gick till min gudmors hus och min mamma var där och grillade och då kom jag också för att det var morsdag då ville jag vara med min mamma vi hade jätte mysigt min mamma sa att typ nästa måndag skulle jag köpa skor en avsluttnings klänning och 2 par bikini älskar dig mammi.
Nu så ska jag duscha som sagt.
puss o kram
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback